• Vandaag besteld, dezelfde dag verzonden
  • Bestellen is al mogelijk vanaf 5.-
  • Binnen 30 dagen gratis retour

Garantie

Garantie bij Veeps

Om aanspraak te maken op de garantie dien je altijd z.s.m. contact met ons op te nemen. Wij verlenen alleen garantie als het probleem binnen de garantieperiode bij ons bekend is gemaakt.

Producten waarvan wij niet kunnen verifiëren dat deze bij ons gekocht zijn vallen niet onder de garantie.

Deze controle voeren wij uit doormiddel van de garantiesticker, QR code of het krasvak op de verpakking.

 

Garantiesticker, QR code of krasvak               

Zorg ervoor dat je de verpakking tenminste 3 maanden bewaart als je aanspraak wilt maken op eventuele garantie.

Zonder garantiesticker kan je namelijk geen aanspraak maken op garantie en dat willen we natuurlijk voorkomen.

De garantiesticker zit altijd op de verpakking en kan zowel een QR code, streepjescode of een krasvak bevatten of enkel een streepjescode, QR code of krasvak.

Het is dus belangrijk dat je deze sticker, of beter nog, de hele verpakking goed bewaart want alleen hieraan kunnen wij zien dat het product ook werkelijk bij ons gekocht is.

 

 

Elektronische apparatuur

Op elektronische apparatuur zit een fabrieksgarantie van 3 maanden op fabricagefouten.

Als reparatie niet mogelijk is zal het product onder garantie vervangen worden.

Apparatuur met val of stoot schade vallen niet onder de fabrieksgarantie van 3 maanden.

Als apparatuur sporen bevat dat de gebruiker deze zelf uit elkaar heeft gehaald valt het product ook niet onder deze garantie.

 

 

Batterijen in elektronische apparatuur

Batterijen in elektronische apparatuur vallen niet onder deze garantie. Batterijen zijn onderhevig aan slijtage en zullen na verloop van tijd in capaciteit afnemen.

Gebruik altijd de aanbevolen lader om vroegtijdige problemen te voorkomen. De garantie vervalt als een verkeerde lader is gebruikt.

Als er een probleem is zullen wij u altijd vragen om ook uw oplader mee retour te sturen.

Dat kan heel vervelend zijn als dit toevallig ook een lader is van uw mobiele telefoon.

 

Helaas mogen wij u van de Nederlandse overheid niet meer via onze website informeren over de lader die u dient te gebruiken (gerelateerde producten mag niet meer).

Natuurlijk kunt u wel via de Chat functie, WhatsApp , e-mail of telefoon om advies vragen.

 

 

Batterijen

Batterijen hebben een beperkte garantie van 24 uur na ontvangst van het product.

Test de batterijen daarom direct na ontvangst en neem z.s.m. contact (binnen 24 uur) met ons op als de batterijen niet goed werken.

Batterijen zijn onderhevig aan slijtage en zullen na verloop van tijd in capaciteit afnemen.

Gebruik altijd de aanbevolen lader om vroegtijdige problemen te voorkomen.

 

Informatie batterijen

Onze batterijen zijn Lithium Ion batterijen, zijn uitvoerig getest en beschikken over een ingebouwde circuit protectie.

Alleen bij correct gebruik zijn deze veilig.

 

Gebruik altijd de aanbevolen lader.

Gebruik geen beschadigde batterijen.

Vervoer batterijen nooit los in je zak of tas en zeker niet als daar metalen in zitten.

Gebruik speciale bescherming om de batterijen te vervoeren.

Vermijdt water een extreme lage of hoge temperaturen.

 

Vloeistoffen

Op vloeistoffen rust een DOA - Death on Arrival (stuk bij aflevering) garantie.

Als het product bij aankomst beschadigd is dient u direct contact met ons op te nemen zodat wij het nog onder garantie kunnen vervangen.

 

 

Clearomizers (tanks) en Coils

Op Clearomizers en coils rust een DOA - Death on Arrival (stuk bij aflevering) garantie.

Als het product bij aankomst beschadigd is dient u direct (binnen 24 uur) contact met ons op te nemen zodat wij het nog onder garantie kunnen vervangen.

Clearomizers met val of stoot schade vallen niet onder de garantie.

Clearomizers en Coils vallen niet onder de garantie als deze onjuist gebruikt zijn.

 

Lekkende Clearomizers

Alleen als een clearomizer al lekt vanaf het moment dat u deze ontvangen heeft, en als blijkt dat het om een fabricagefout gaat kunnen wij deze onder garantie vervangen. Meld dit probleem dan ook z.s.m. na ontvangst om aanspraak te kunnen maken op garantie.

Een clearomizer bestaat uit kleine onderdelen met vele afdichtingen en deze zijn onderhevig aan slijtage.

 

Coils

Op coils geven wij geen enkele garantie.

Het is aan de gebruiker om deze op de juiste wij in gebruikt te nemen.

De meeste problemen ontstaan doordat de gebruiker de coil niet (goed) heeft “geprimed”, het te snel in gebruik heeft genomen of de verkeerde E-liquid heeft gebruikt.

 

 

Accessoires, doe-het-zelf artikelen en gereedschappen

Op E-sigaret accessoires, doe-het-zelf artikelen en gereedschappen rust een DOA - Death on Arrival (stuk bij aflevering) garantie.

Als het product bij aankomst beschadigd is dien je direct (binnen 24 uur) contact met ons op te nemen zodat wij het nog onder garantie kunnen vervangen.

 

 

Retour procedure

Om aanspraak te maken op de garantie dien je altijd z.s.m. en binnen de garantieperiode contact met ons op te nemen.

De goederen moeten eerst ter beoordeling retour gestuurd worden naar Veeps.

Zorg er dus voor dat je een vervangende e-sigaret hebt!!

 

De retour kosten zijn in eerste instantie voor je eigen rekening.

Alleen als blijkt dat het product ook werkelijk onder de garantie valt zullen wij de retour kosten crediteren, het product repareren of indien het niet gerepareerd kan worden zullen wij je een nieuw product toesturen.

Als blijkt dat het product niet onder de garantievoorwaarden valt kunnen wij de retourkosten niet crediteren.

 

 

Verzending

Je bent altijd verantwoordelijk voor de retourzending naar Veeps.

Verpakt het product dus goed zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport.

Retourneer het product ook altijd in de originele verpakking waar de Garantiesticker, QR code of een krasvak op zit en doe een kopie van de factuur bij de zending.

Als je de originele verpakking niet meer hebt kan je ook alleen een kopie van de factuur bij de zending doen met daarop de Garantiesticker, QR code of het krasvak.

Stuur de retourzending altijd retour met een Track & Trace code naar het onderstaande adres:

 

Veeps

Afdeling retour

Mient 52

2141 TD Vijfhuizen

 

Maak foto’s!

Maak ook zelf wat foto’s van het product voordat je het inpakt zodat er achteraf geen problemen kunnen ontstaan als wij constateren dat het product beschadigd is.

 

Beoordeling door Veeps

Alleen als blijkt dat het product ook werkelijk onder de garantie valt zullen wij de retourkosten crediteren, het product repareren of indien het niet gerepareerd kan worden zullen wij je een nieuw product toesturen.

Als blijkt dat het product niet onder de garantievoorwaarden valt kunnen wij de retour kosten niet crediteren.

Ook als wij het product zonder Garantiesticker, QR code of krasvak ontvangen hebben kunnen wij geen garantie verlenen.

 

Als je verder nog vragen over de garantie op onze artikelen, neem dan gerust even contact met ons op.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »