• Vandaag besteld, morgen in huis
  • Bestellen is al mogelijk vanaf 12.-
  • 14 Dagen bedenktijd
Klantenservice

Kunnen wij u ergens mee helpen?

Heeft u vragen over onze producten?
Bent u nieuw met Elektronisch roken en wilt u wat meer informatie over E-sigaretten?

Neem dan gerust contact met ons op door het formulier op deze pagina in te vullen of via de chatfunctie als deze online is. U kunt ons ook tijdens kantooruren bellen of (buitenkantoortijden) bereiken via WhatsApp. Indien u contact opneemt via WhatsApp zullen wij ook buiten kantoortijden (met uitzondering van de nacht of op feestdagen) z.s.m. proberen uw vragen te beantwoorden.

 

Veeps

Mient 52

2141 TD Vijfhuizen

Nederland

 

Tel: 085-1050410

WhatsApp: 06-21277147

E-mail: support@veeps.nl

 

KvK-nummer: 66657903

Btw-identificatienummer: NL186090547B01

 

De volgende (feest) dagen zijn wij gesloten:

 

2018
1 januari - Nieuwjaarsdag
30 maart - Goede Vrijdag
1 april - 1e Paasdag
2 april - 2e Paasdag
27 april - Koningsdag
5 mei - Bevrijdingsdag
10 mei - Hemelvaartsdag
20 mei - 1e Pinksterdag
21 mei - 2e Pinksterdag

 

22 juni t/m 7 juli vakantieperiode - wij zijn zeer beperkt beschikbaar en bestellingen worden mogelijk pas na 7 juli verzonden. Bedankt voor het begrip

 

25 december - 1e Kerstdag
26 december - 2e Kerstdag
31 december - Oudjaarsdag

 

Wilt u een product gratis ruilen of gewoon retour sturen?

Hier vindt u alle informatie over gratis ruilen of het retour sturen van bestellingen

 


Heeft u een verkeerd bezorgadres doorgegeven?

Dat is heel vervelend en kan voor tot een verloren bestelling/betaling zorgen.
U bent namelijk zelf verantwoordelijk voor de gegevens die u opgeeft bij uw bestelling.
Neem in dit geval altijd zo snel mogelijk via WhatsApp of telefonisch contact met ons op!

 

WhatsApp: 06-21277147 (onze voorkeur, ook buiten kantoortijden)

Tel 085-1050410

 

We proberen dan de adresgegevens nog voor u te wijzigen.

Indien het product al verzonden is kunnen wij dit helaas niet meer voor u wijzigen en zal de bestelling worden afgeleverd op het verkeerde adres.
In het gunstigste geval zal de (verkeerde) ontvanger het product niet accepteren of het retour sturen naar Veeps.
Helaas komt dit maar weinig voor….



 


 

Garantie 

Helaas komt het voor dat een product stuk is bij aankomst.
Dit kan helaas gebeuren en neem in dit geval altijd z.s.m. contact met ons op door in te loggen op onze website en een "Ticket" aan te maken omdat er op sommige producten een zeer beperkte garantie zit. Ook kunt u per e-mail of via de chat functie (indien deze online is) contact met ons opnemen.
Wij zullen er alles aan doen om het probleem z.s.m. voor u op te lossen.
 
Alles over garantie en de garantiebepaling van onze producten vindt u hier


 

 


 

Is er iets niet naar wens verlopen?

Wij betreuren het als er iets niet naar wens is verlopen.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door in te loggen op onze website en een "Ticket" aan te maken. Ook kunt u een e-mail sturen naar support@veeps.nl .
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

1 Levering
1.1 Kan mijn bestelling ook 's avonds geleverd worden?

Ja, tijdens het bestelproces heeft u de mogelijkheid om de optie "Avondbezorging" te selecteren.

Voor avondbezorging rekenen wij verzendkosten van € 7.95 euro.

Gratis verzending bij besteding vanaf € 50.- euro

1.2 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Nee, in principe kunt u niet bij ons terecht om de bestelling af te halen.

Wij hebben namelijk geen stenen winkel met vaste openingstijden en veel van onze producten worden geleverd vanuit ons magazijn waar geen afhaalmogelijkheid is.

Is er een reden dat u geen gebruik kunt maken van de standaard PostNL levering?

Neem dan even contact met ons op om de opties te bespreken.

Wij zorgen dan dat het product op onze locatie in Vijfhuizen terecht komt en u het product bij ons kunt afhalen.

 

 

1.3 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Producten waarbij aangegeven is dat de uiterste besteltijd 17.00 uur is

 

Indien u op werkdagen van maandag t/m vrijdag bestelt voor 17.00 uur zullen wij het dezelfde werkdag nog verzenden.

Normaal gesproken kunt u uw bestelling de volgende dag verwachten.

Indien u op zaterdag of zondag bestelt zal de bestelling op dinsdag geleverd worden.

 

Producten waarbij aangegeven is dat de uiterste besteltijd 20.00 uur is

 

Indien u op werkdagen van maandag t/m donderdag bestelt voor 20.00 uur zullen wij het dezelfde werkdag nog verzenden.

Normaal gesproken kunt u uw bestelling de volgende dag verwachten.

Indien u op vrijdag, zaterdag of zondag bestelt zal de bestelling op dinsdag geleverd worden.

1.4 Welke vervoerder zal gebruikt worden?

Uw pakket zal geleverd worden door PostNL en een handtekening voor ontvangst is vereist.

 

2 Bestellen
2.1 Zijn mijn gegevens veilig bij Veeps?

Ja, uw gegevens zijn bij ons beveiligd d.m.v. SSL encryptie en wij gebruiken uw gegevens enkel voor de verwerking van uw bestelling.
Bij ons zijn uw gegevens veilig!

2.2 Wat is het minimale orderbedrag?

Om bij Veeps te bestellen dient u voor minimaal € 12.- euro te bestellen

2.3 Een product is niet op voorraad, wat nu?

Bij de producten ziet u direct of een product wel of niet op voorraad is.

Indien het niet op voorraad is kunt u het ook niet bestellen.

u kunt de producten die niet op voorraad zijn ook op uw verlanglijstje zetten en wij brengen u op de hoogte zodra het weer op voorraad is.

 

Helaas is gebleken dat dit systeem niet altijd 100% waterdicht is dus mocht blijken dat een product niet op voorraad is nemen we contact met u op om de opties te bespreken.

De opties zijn:

* De bestelling wordt omgezet naar een Back Order en wordt geleverd zodra het weer op voorraad is

* Wij annuleren de order en u krijgt uw geld terug

2.4 Moet ik een account aanmaken?

Nee, u kunt ook bestellen zonder een account aan te maken.

Het voordeel van een account is echter dat u altijd kunt inloggen op onze website en uw (voorgaande) bestellingen kunt bekijken en tickets kunt aanmaken bij vragen of problemen.

Ook worden uw gegevens opgeslagen zodat u deze niet steeds opnieuw hoeft in te voeren.

2.5 Hoe oud moet je zijn om bij Veeps te bestellen?

Om bij ons te bestellen dient u 18 jaar of ouder te zijn. Wij vragen u om uw geboortedatum op te geven bij uw bestelling. Wij controleren uw leeftijd en bij twijfel nemen we contact met u op.

2.6 Waar worden mijn gegevens voor gebruikt?

Uw gegevens worden enkel door ons gebruikt voor de verwerking van uw bestelling.

Uw gegevens worden gedeeld met derde partijen die wij gebruiken om uw bestelling te verzenden.

Wij delen uw gegevens niet met andere partijen die niks met uw bestelling te maken hebben.

Neem contact op
* Verplichte velden
Webwinkelkeur
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »